Naujienos

Kaip efektyviai sujungti lauko reklamą su vietiniu SEO?

Kaip efektyviai sujungti lauko reklamą su vietiniu SEO?

Ko gero daugelis žino kas yra lauko reklama ir kokie jos veikimo tikslai. Žmonės, pamatydami ją važiuodami automobiliu ar praeidami pėstute akimirksniu įsidėmi įmonės šūkį ar reklaminę kampaniją.

 

O jeigu pasakytume, jog yra efektyvus būdas šią reklamą dar labiau pagerinti? Šiame straipsnyje kalbėsime apie vietinį SEO, arba optimizavimą pagal vietovę.

 

Trumpai aptarsime vietinį SEO kaip procesą, lauko reklamą ir galiausiai kodėl šių reklamų kombinacija, gali būti labai efektyvi reklaminė kampanija.

Vietinis SEO - kas tai ir kaip tai veikia?

 

Vietinis arba lokalinis SEO - tai svetainės optimizavimas pagal tam tikrą vietovę. Kitaip tariant tai procesas kurio metu jūsų įmonė ar bendrovė yra įtraukiama į “Google” paieškos sistemą ir jos atitinkamą vietovių programėlę “Maps”.

 

Vartotojai jus matys pagal tam tikrus raktažodžius, žmonių atsiliepimų reitingą ir atstumą iki jų.

Vietinio SEO privalumai

 

  • Daugiau matančių ir greitai randančių žmonių.

 

 

Tarkime, jog esate neseniai atsidaręs restoranas gaminantis nedažnai Lietuvoje sutinkamos virtuvės patiekalus.

 

Žinote, jog žmonės sudomintumėte savo gardžiu maistu, tačiau neturite daug lėšų reklamai skirti.

 

Verslo pridėjimas prie vietovės - būtų itin paprasta ir efektyvi reklaminė priemonė jūsų restoranui

 

Vos įrašęs į “Google” paiešką tam tikrą raktažodį - maistas, restoranas, pavalgyti ir t.t - klientas matys jus pagal savo vietovę. Verta paminėti, jog ši funkcija puikiai veikia ir su angliškomis užklausomis “near me” (liet. Šalia manęs); “open 24/7” (liet. Atidarytas 24/7) ir t.t

 

Optimizavimas pagal tam tikrą vietovę, raktažodžius bei paslaugas jus pavers geriau matomų tokioje paprastoje programėlėje kaip “Google Maps”.

 

Pridėję keletą geros kokybės nuotraukų, sužavėsite ne tik vietinius gyventojus, tačiau ir miesto lankytojus bei turistus.

 

Jei pakeisite veiklą, lokaciją, ar manote, jog metas vizualiai atsinaujinti - ne bėda - Žemėlapio nuotraukas visuomet galima atnaujinti ir tinkamiau adaptuoti prie jūsų verslo aplinkos.

 

Štai pavyzdys kuomet parinkta nuotrauka - prasto kokybės ir neturinti aiškių orientyrinių objektų.



 

  • Svetainė nebūtina, o jeigu turite - galite tikėtis geresnių SEO rezultatų

 

 

Norint pridėti verslą prie žėmėlapio, nėra būtina turėti savo svetainės ar vystyti e-verslo. “Google vis vien jus vaizduos kaip aktualų verslą pagal tam tikrą paslaugų rūšį ir jūs vistiek konkuruosite su net ir tais kurie internetines svetaines turi.

 

Tuo tarpu, jeigu jūs turite savo internetinę svetainę, galite tikėtis geresnių SEO rezultatų. SEO - tai svetainės sutvarkymas pagal “Google” standartus, su tikslu būti matomu kuo aukščiau.

 

Lokalinis SEO pridėtų jums papildomos naudos, kadangi taip paieškos sistema jus matytų kaip įmonę kuri rūpinasi savo aktualumu klientams. Kalbant aktualumą, grįšime prie šio aspekto kiek vėliau.

 

 

  • Turėsite pranašumą prieš tuos, kurie optimizacijos neatliko

 

 

Atrodo savaime aišku, tačiau įmonei bus geriau, jeigu ji bus paprasčiausiai matoma.

 

Nesvarbu ar jūs tikitės nukonkuruoti savo miesto konkurentus ar tiesiog siekiate būti geriau pastebimas savo mikrorajone - optimizacija padeda, kadangi vis daugiau žmonių renkasi paprasčiausią - “Google Maps” vietovių paieškos būdą.

 

Kaip gauti daugiau klientų iš “Google” žemėlapio vietinio SEO pagalba? Daugiau skaitykite čia

Kas yra efektyvi Lauko reklama - ir kaip tai veikia?

Lauko reklama gali būti bet kokia akivaizdžiai matoma reklama mūsų kasdieninėje aplinkoje. Tai gali būti stendai, reklama ant automobilių arba didžiuliai plakatai ant sienų.

 

Vienas iš didžiausių tokio reklamos būdo pliusų - už pakankamai nedidelę kainą galite susikurti savo įmonės reklamą, kuris bus matoma kokioje nors viešoje vietoje.

 

Jums tereikia nuspręsti kokio pobūdžio ji bus ir kokioje bus matoma geriausiai eiliniam žmogui.

Efektyvios lauko reklamos privalumai:

 

  • Daugiau matomumo viešoje erdvėje

 

 

Nesvarbu kokį reklamos būdą pasirinksite - automobilinė reklama, plakatas autobusų stotelėje, sieninė reklama ar elementarius lankstinukus - faktas, jog įsigysite statinę reklamą kuri bus efektyvi pasiekti vietinei auditorijai.  

 

Reklama stovės ilgai - ją žmonės gerai įsimins važiuodami ar eidami pro tą vietą.

 

 

  • Galimybė išsiskirti iš kitų

 

 

Kompetentinga reklamos įmonė jums suteiks visas sąlygas kokybiškam gaminiui gauti. Jūsų darbas - gerai apmąstyti savo reklaminę strategiją ir gebėti perteikti jas jos gamintojams.

 

Nebijokite būti kūrybiški ir panaudoti išskirtinės formos, spalvų gamos.

 

Taip jūs efektyviai išnaudosite savo biudžetą ir realizuosite geriausią marketinginę įdėją.

 

 

  • Reklamos būdas - pagal kiekvieno biudžetą

 

 

Lauko reklama nebūtina reiškia milžiniškus pinigus. Net ir pasirinkus nelabai mėgstamą žmonių reklamos būdą - skrajutes ar lankstinukus, galite būti užtikrinti, jog liksite pastebėti.

 

Svarbiausia, mokėti pateikti reklamą įdomiai ir kūrybiškai.

Kaip efektyviai sujungti lauko reklamą su vietiniu SEO?

Šios dvi marketinginės strategijos gali kartu puikiai derėti. Neretai ieškodami informacijos “Google” paieškos sistemoje, žmonės visų pirma tikrina vaizdų sekciją.

 

Optimizavus jūsų verslą pagal vietovę, per žemėlapių programėlę “Google Maps”,  nuotraukos bus matomos kartu su jūsų vietove. Nuotraukos - itin svarbus, papildomas orientyras žmogui kuris gali reikšti patenkintą arba nusivylusį ir jūsų nerandantį klientą.

Kaip deri lauko reklama ir vietinis SEO?

Visai paprastai.

 

Susikūrę aukštos kokybės lauko reklamą paprasčiausiai įtraukite ją į savo vietovės nuotraukas “žemėlapių” paskyroje. Pagalvokite apie nepastovius miesto lankytojus ar turistus. Greičiausiai jie informacijos ir pradžių paieškos internete, o tik vėliau bandys jus rasti pačioje vietoje.

 

Kūrybiškai pagamintą iškabą jie naudos kaip orientyrą - pamačius ją nuotraukose, žmonės ieškos to pačio ir atėję į vietą.

 

Nesvarbu kokio pobūdžio įmonė būtumėte - restoranas, masažų salonas, kirpykla, ar kt. - apie tokį paprastą matomumo būdą turi būti pagalvota.  Todėl, pilnai išnaudojus šias galimybes, bus daugiau šansų, kad jus greitai suras.

 

Apibendrinant

 

Tiek lauko reklama, tiek vietinis SEO - įrankiai kuriuos privalote panaudoti norint sukurti efektyvią strategiją pritraukti daugiau klientų. Verslo optimizavimas - puikus būdas sustiprinti savo reklamos ir pačio verslo žinomumą, net ir neturint internetinės svetainės.

 

Norėdami užsakyti lokalinio SEO optimizaciją galite tai padaryti paspaudę ant šios nuorodos ir pateikę užklausą skiltyje “Susisiekti”.

Atgal